Helvetia 

0
Pasta izdevumi iekļauti cenā!

Top >>

Produkti

Biežāk uzdotie jautājumi


  • Produkti

    Esmu diabēta slimnieks, kā varu zināt, ka Jūsu produkts ir man piemērots?

    Katram produktam ir pievienota informācija (piktogramma), par tā atbilstību vegāniem un diabēta slimniekiem, kā arī vai tas satur konservantus, glutēnu vai piena produktus. Ja Jums ir vēl kādi konkrēti jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu.

    Kāda ir atšķirība starp uztura bagātinātājiem un medikamentiem?

    Uztura bagātinātāji ir pilnīgi kaut kas cits nekā medikamenti. Medikamentu aktīvo vielu saturs parasti ir ļoti liels un to iedarbība ir ātra. Turklāt tie arī daudz vairāk noslogo mūsu ķermeni. Turpretī uztura bagātinātājos aktīvās vielas ir mazākā koncentrācijā, tādēļ rezultātu sasniegšanai tie parasti jālieto ilgāku laiku – taču tie nenoslogo organismu tik ļoti, it īpaši tad, ja to ražošanā tiek izmantoti ekoloģiski tīri dabīgi ekstrakti un aktīvās vielas.

    Man patīk daudzi produkti, taču kā lai zinu, ko pasūtīt?

    Šajā gadījumā iesakām veikt īsu testu „Labākais man" augšējā kreisajā stūrī. Kad būsiet īsi atbildējis uz vienkāršiem jautājumiem, varēsiet izvēlēties produktus, kas piemēroti Jums vislabāk. Ja nepieciešams, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu, kas Jums labprāt palīdzēs.

    Cik ilgi drīkstu lietot vienu uztura bagātinātāju?

    Vairākums uztura bagātinātāju ir paredzēti ilgstošai lietošanai. Jo parasti tie sastāv no dabīgām aktīvajām vielām un nav nekādu blakusparādību. Sākotnēji uztura bagātinātājs tiek lietots kā palīglīdzeklis smagā stāvoklī (piem., liekais svars) un pēc tam ilgākā laika posmā kā garantijas līdzeklis. Attiecīgi pēc nepieciešamības patērējamais daudzums jāpalielina un pēc rezultātu sasniegšanas jāsamazina līdz parastajam vai minimālajam daudzumam.

  • Sūtījumi

    Kā pasūtīt?

    Jūs varat pasūtīt vienkārši par vienu konkrētu summu vai kā regulāro sūtījumu. Dažādie cenu tipi ir norādīti pie katra produkta.

    Kas ir regulārais sūtījums?

    Regulārais sūtījums Jums nodrošina vēlamo uztura bagātinātāju ik pēc 20 dienām noteiktajā daudzumā tieši Jūsu pasta kastītē par izdevīgu cenu un bez pasta izdevumiem.

    Vai varu mainīt sūtījumu saņemšanas biežumu?

    Ja vēlaties mainīt regulāro sūtījumu saņemšanas biežumu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu. Mēs varam Jums palīdzēt! Tālrunis 660 130 10 (darba dienās 8:00-18:00, sestdien 9:00-16:00).

    Vai iespējams palielināt regulāro sūtījumu (produktu) daudzumu, lai ātrāk sasniegtu rezultātu?

    Protams. Ja vēlaties mainīt regulāro sūtījumu daudzumu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu. Mēs varam palīdzēt Jums mainīt daudzumu, turklāt arī ietaupīt! Tālrunis 660 130 10 (darba dienās 8:00-18:00, sestdien 9:00-16:00).

    Vai varu nopirkt regulāro pasūtījumu kā dāvanu?

    Protams. Ja vēlaties, lai sūtījuma saņēmējam par to nebūtu jāmaksā, Jums pašam iepriekš jāveic apmaksa. Sūtījuma vērtība ir vienāda ar priekšapmaksu. Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu, lai saņemtu sūtījuma numuru un bankas konta numuru. Tālrunis 660 130 10 (darba dienās 8:00-18:00, sestdien 9:00-16:00).

    Cik ilgi var veiksmīgi lietot uztura bagātinātāju?

    Visi mūsu uztura bagātinātāji ir paredzēti ilgstošai lietošanai. Tie ir izgatavoti no ļoti tīrām dabīgām izejvielām un to lietošanai nav blakusparādību. Sākotnēji uztura bagātinātājs tiek lietots kā palīglīdzeklis smagā stāvoklī (piem., liekais svars) un pēc tam ilgākā laika posmā kā garantijas līdzeklis. Attiecīgi pēc nepieciešamības patērējamais daudzums jāpalielina un pēc rezultātu sasniegšanas jāsamazina līdz parastajam vai minimālajam daudzumam.

    Ja es pasūtu regulāro sūtījumus, kādi ir noteikumi? Vai varu jebkurā laikā pārtraukt pasūtījumu?

    Jums nav pienākumu un varat pārtraukt regulāro pasūtījumu jebkurā laikā. Taču šajā gadījumā mēs iesakām sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu, lai pārbaudītu, kāds ir Jūsu pēdējā sūtījuma statuss, vai Jums ir tiesības vēl uz dāvanu vai kādu īpašo piedāvājumu.

    Vēlos sūtījumus pārtraukt uz kādu laiku.

    Ja Jūs uz ilgāku laiku dodaties, piemēram, uz ārzemēm vai garākā atvaļinājumā, jebkurā laikā varat sūtījumus pārtraukt. Ja šim periodam vēlaties iepriekš pasūtīt lielāku daudzumu un attiecīgi pārtraukt regulāros sūtījumus, mēs Jums piedāvāsim ļoti pievilcīgas atlaides.

    Vai pasūtījumam kas veikts katalogā pasta izdevumi ir izcelti, vai tas tā ir?

    Sūtījuma kopējā summa vienmēr atbilst summai, kas ir dota mājas lapā kā arī tiek sūtīta uz e-pastu, pasūtījuma apstiprinājuma vēstulē. Iegādāta produkta minētā summa ir galīgā un papildu izmaksas par pasta izdevumiem nav. (pasta izdevumi € 3,99 ir iekļauti cenā. Pasta izdevumi rēķinā var būt izdalīti atsevišķi).

    Kur varu atrast savu klienta numuru?

    Jūsu klienta numurs ir uz katram sūtījumam pievienotā rēķina, augšā kreisajā stūrī. Jūsu klienta numurs ir arī mainīgajā sūtījuma numurā (pirmie 7 cipari).

  • Maksājumi

    Kā varu veikt apmaksu?

    Visvienkāršāk veikt apmaksu ir, izmantojot maksājuma uzdevumu, kas ir pievienots katram sūtījumam. Katram sūtījumam ir savs unikāls, mainīgs norādes numurs, taču mēs neiesakām ar vienu maksājumu apmaksāt vairāk par vienu sūtījumu. Apmaksājot katru sūtījumu atsevišķi, var būt drošs, ka neviens sūtījuma norādes numurs nepazudīs. Ja vēlaties ietaupīt pasta izdevumus, iesakām norēķināties ar pārskaitījumu. Šajā gadījumā ir svarīgi, lai gadījumā, ja vēlaties apmaksāt vairākus dažādus sūtījumus, apmaksājat tos atsevišķi un katru reizi uz rēķina norādāt pareizo sūtījuma numuru.

    Kā varu ietaupīt?

    Ietaupīt ir vienkārši! Ja pasūtīsiet lielāku daudzumu viena produkta, saņemsiet īpašu atlaidi. Vienreizējā lielākā daudzuma pasūtījuma atlaide ir norādīta pie katra produkta. Ja vēlaties palielināt regulāro pasūtījumu daudzumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu pa tālruni 660 130 10 (Darba dienās 8:00-18:00, sestdien 9:00-16:00).

    Mani apmaksas dati atšķiras no rēķina datiem.

    Var gadīties, ka Jūs esat veicis apmaksu, taču rēķinā norādītais atgādinājums ir izsūtīts pirms mēs esam saņēmuši apmaksu. Šajā gadījumā neuztraucieties, viss ir kārtībā. Ja esat veicis rēķina apmaksu vairāk kā pirms nedēļas (no atgādinājuma vēstules izsūtīšanas datuma), lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu pa tālruni 660 130 10 (darba dienās 8:00-18:00, sestdien 9:00-16:00). Uz visiem jautājumiem ir atbildes!

    Kur varu saņemt pārskatu par saviem pasūtījumiem, sūtījumiem un maksājumiem?

    Ienāciet „Mans konts“. Lai izveidotu kontu, Jums jāzina tikai savs klienta numurs un pasta indekss. Tur iespējams apskatīt visu savu pasūtījumu, sūtījumu un maksājumu detalizētu informāciju.

    Kā ar Jums sazināties?

    Ja Jums ir jautājumi, zvaniet mums pa tālruni 660 130 10 (darba dienās 8:00-18:00, sestdien 9:00-16:00). Kā arī varat nosūtīt mums vēstuli uz adresi:

    Helvetia Apotheke
    AK-31
    LV-1044 Rīga

    Mans sūtījums ir bojāts.

    Mēs atvainojamies, ka Jums nosūtītais sūtījums ir bojāts. Nosūtīsim Jums jaunu bez maksas. Lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanas nodaļu pa tālruni 660 130 10 (darba dienās 8:00-18:00, sestdien 9:00-16:00).

    Kā varu veikt atgriezt sūtījumu?

    Visus sūtījumus iespējams atgriezt 14 dienu laikā. Ja atgriežat sūtījumu 14 dienu laikā pēc tā saņemšanas, Jums par to nav jāmaksā. Ja Jums ir parāds mums, tad parāda summa samazinās par jau apmaksāto sūtījuma summu. Atgriežamiem sūtījumiem jābūt attiecīgi noformētiem un nosūtītiem uz adresi :

    Helvetia Apotheke
    AK-31
    LV-1044 Rīga